SagasPappa

Ansökan

4 posts in this topic

Tobias heter jag, 38 år och bor i Stockholm med min sambo och 3 åriga dotter.

Har alltid varit en gamer men fokuserat väldigt mycket på Starcraft 2 där jag är i Diamond league.

Spelar i allmänhet mest Blizzard spel men är väldigt nyfiken på Star Citizen som jag precis köpt.

Hoppas att någon kan ge mig lite guidning i Star Citizen, för det lär jag behöva :)

Tjena

Trevligt med nytt folk.
Har tyvär inte märkt av så många direkta Starcraft 2 nördar här, det var väl bara lite halvaktivt vid release. Diablo 3 finns det några som kör till och från (inklusive jag). HoTS och Overwatch spelas det där emot en hel del.
Jag kan ju inte säga att vi spelar Star Citizen något speciellt. Utan de flesta av oss testar det en sväng vid varje ny uppdatering i väntan på release.

Hoppa in på TS så finns det alltid någon att hälsa på och kanske någon som kan hjälpa dig med rekrytering. (Är låtsas admin så får inte :D)

Välkommen till Asgard!  Trevligt med en Star Citizen spelare till å tyvärr så är det just nu inte så många aktiva spelare i SC då många väntar på 3.0 och jag hoppas att det blir start skottet för många å börjar spela SC så man slipper spela ensam å med några få deltagare.

Hoppa in i TS och hälsa 

///icE

Tja å Välkommen! 

Jadu. Blizzard har ju gjort en hel del succéer under årens lopp. Nu för några veckor sedan blev ju dessutom star craft 1 gratis och star craft 1 plus warcraft 3 ska väl dessutom komma i hd-version om ett tag? Väntar speciellt på WC3 då ja fortfarande lirar detta aktivt på LAN via mods såsom towerdefence och hero siege :)

Sen när det väl beger sej med star citizen så lär det spelet ta spel äventyr till helt nya nivåer än vad vi är vana vid ^_^