Sign in to follow this  
Followers 0
Misschaoss

Ansökan

5 posts in this topic

Hilo.

Anna heter jag, är 37 år (känner mig som 27 dock) och kommer ifrån Sundsvall. För tillfället är jag sjukskriven på heltid pga ledsmärta & diverse ångest åt alla håll och kanter (så kan vara lite blyg att prata på ts och hoppas att det går bra att bli medlem ändå?)

Är ensamstående med min dotter 6år så spelar mest på kvällar & helger, är barnledig varannan helg så då blir det mer spelande.

Har varit en gamer sen många år tillbaka, började med warcraft ,1,2,3, starcraft, duke nukem, quake m.m

Mitt vanligast online namn är Misschaos / Misschaoss<----som även är mitt steam namn

Mina mest aktiva spel just nu är:

WoW

Heroes & Generals ( lr some Wiroxe skrev Herpes & Generalsekreteraren)

Black Desert Online

Darksiders (xbox360)

Kommer inte på något mer att skriva just nu, men undrar ni något så är det bara att fråga.

Mvh Anna/Misschaos

Välkommen till Asgard Gaming Anna,

Har nu godkänt din ansökan och lagt med dig i rätt behörighet i teamspeak.

Välkommen in när du har tid.

Mvh

BlueSoD

1 person likes this

Välkommen till föreningen :)

Warcraft 1 och Quake var inte igår man körde själv. Kanske dags och börja spela lite Herpes & Generalsekreteraren igen :P

Vi höres på TS 

Välkommen hit!

En hel hög roliga spel du nämner, dock "lyckades" jag ta mej upp från wow-träsket efter lichking, hittade dock ett nytt framtida träsk i "star citizen" ^_^. Ifall mmo i kombination med rpg och fps är något för dej så föreslår jag att du tittar in det spelet! 

På tal om h&g så brukar vi försöka koncentrera våra krafter på tisdagar från 19.00 för att bli som många som möjligt, men nu är det som det är och sommaren är nästintill här vilket påverkar hur många som är online. 

Hur som haver; Välkommen hit :)

Edit: vi har en mine-kanal med. Föreslår att du joinar den också ^_^

Välkommen till Asgard!
///icE