Sign in to follow this  
Followers 0
PixelNoise

Ansökan PixelNoise

10 posts in this topic

Hejsan,

PixelNoise här. Jag är 36 åring snubbe som bor i Trollhättan. Har 12 år gammal pojke och vi båda två älskar spel. Just nu spel som jag spelar mest är Overwatch,BF1 och Rust.

Spelar också COD,LOL m.m. Finns alldeles för många spel men för lite tid och Steam biblioteket krymper inte direkt heller :D

Ses på slagfält! 

:)

Välkommen till Asgard!

Trevligt med fler från Västra Götaland! 

Höres i TS3 det är ju där allt händer :) 
///icE

Välkommen ombord.

Det spelas en hel del BF1 och Overwatch, vad det gäller BF1 kan du snacka med Exon. Har själv precis köpt overwatch och ska försöka kära mig det, kommer in i gröten rätt sent så får se hur det går.

Vi höres på TS. 

Tackar. Jag kan inte läsa något i Members Lounge. Är det något som jag måste göra för  att få tillgång ?

Du måste skriva in dig i föreningen för att få tillgång till hela forumet. Här är adressen till blanketten. Det brukar vara enklare och berätta om detta när man är på TS :) Sen så dubbelkollar en i styrelsen att du har skrivit in dig och så ändrar vi ditt konto på forumet till medlem samt du får en ASG-tagg i TS. 

Hade gärna hjälp till, men kommer inte hem förens på söndag. Men kolla på TS om det finns folk i styrelsen eller om zemion är inne. Zemion och mig själv (Almblad) sitter i rekryteringsgruppen och brukar hjälpa nya medlemmar med detta :)

Vi höres lite senare i veckan om du är inne på TS, om familjen tillåter vill sägs.

God fortsättning  

http://asgardgaming.se/index.php?/asgard-gaming/join_us.html/

Hej å välkommen, Fler från Trollhättan, du är 4:e i ordningen. :) Flimsey (som ofta är inne är också från Thn och han är i din ålder), de andra två kommer jag inte ihåg just nu (skäms på mig) men de är inne lite då och då. Gött få in lite folk som höjer medelåldern.

/Skjutglad "farfar"