Sign in to follow this  
Followers 0
Zlayonheart

[Låst] Introduce yourself! (skriv i egen ansökningstråd)

35 posts in this topic

Name: Peter Larsson

Nick: Wiroxe

About me:

Bor i undersköna Sundsvall, 34 år, gift med en underbar kvinna, har en dotter som fyller 6 om ett par veckor och har en liten fyrfoting med 2 ton päls som förgyller vardagen med sin hjärnslöhet! =D

Arbetar som chaufför/transportansvarig på Svensk Cater S-vall sen 5½ år tillbaka och när jag inte knegar på jobbet eller är ute på övning med hemvärnet så spenderar jag mina dagar i gymmet, leker med min dotter (som äääälskar sport btw) umgås med vänner etc. ;)

Är ute i skogen rätt ofta och lirar Airsoft i ett lag här i S-vall som åker runtom i Sverige och deltar i diverse spel.

Star Citizen:

Lirar EvE Online sen 2004 och är där väldigt insatt i just mining/trading & transport, så det är det jag tänker rikta in mig på i SC också när det väl beger sig! ;)

Games I play/own:

WoW

Rift

Heroes & Generals

ARMA 2 & 3

CS i alla dess former

GW2

TESO

DCS: Serien

Falcon BMS

FSX/Xplane 10

War thunder.

Payday 2

EvE Online

Name: Eric Sernfalk

Nick: Frantic

About me:

Tjena, jag heter Eric och är 22år. Bor för närvarande i Stockholm (Farsta) och har dator/tv-spel som min största passion.

Jobbar för närvarande på EA DICE som på titlar som t.ex. Battlefield 4, Battlefield: Hardline m.fl.

Star Citizen:

I Star Citizen så är min hangar relativt tom just nu, äger för tillfället bara en Freelancer MISC och den obligatoriska Anvil Trainer Hornet fightern. Siktar i framtiden på antingen Grand Navy eller Fleet Intelligence. Skaffade en Freelancer då jag inte hade nån aningen om vad jag ville göra för ett vad jag förstår bra allround skepp! ;)

Games I play/own:

Förkärlek för RPG/FPS/TPS men spelar allt från Tetris till MMORPG's. Bara att höra av sig om nån vill spela bort några timmar!

Nämen fy, har jag inte postat det här än?!

Name: Daniel Hansson

Nick: Fevero

About me:

Tramsig 36åring från Mölndal! (Alltså inte Göteborg, lata nedrans fiskarpack! ;) )

Älskar datorer och spel, musik och instrument, träning och hälsa (ändå röker jag, lite duppelmoral måste man ha). Till vardags jobbar jag på Volvo, står på banan och monterar ihop de små bilarna, gillar jobbet då man får tid att lyssna på ljudböcker, så tips där uppskattas. Jag gillar att vara hemma lika mycket som jag gillar att vara ute på äventyr.

Har en oerhört kort stubin, men är aldrig långsint eller grinig mer än 5 min, och har en hög dos självdistans med inställning att man ska jävlas med folk, men man måste räkna och tåla att bli behandlad på samma sätt :mrgreen: .

Star Citizen:

Exploration, salvageing, handel är väl mina tankar det senaste, men jag har börjat snöa in på äventyrare med, som någon skrev i rekryteringen, Fireflystyle! Med tanke på hur vi börjar utvecklas här i Asgard så ser jag ganska stora möjligheter till riktigt riktigt kul äventyr.

Games I play/own:

Oj oj oj, har ju lirat spel sen strecktennis maskinerna dök upp där på tidigt 80 tal. Men de närmsta och mest återkommande är väl

Civilization serien

Settlers serien

Paradox Interaktive gör mååååånga kul spel i strategigenren.

Arma 2/3 och moddar därtill, DayZ är återkommande

Xcom´s olika lir, mest de senaste Enemy unknown

Annars är det äventyr, strategi, byggarspel som får mig att vilja sitta i timmar, shooters och annat är kul med. Och har inga problem att prova på nytt, det är bara att tjata lite.

Name: Adam

Nick: Snad

About me: 39år IT tekniker, bor med familj i skåne.

Gilla att fiska mest flugfiske samt att spela en massa, försöker även lära mej gå på slackline :lol:

Star Citizen: Tror jag vill utforska men får se när allt väl e på plats, har en Freelancer DUR atm

Games I play/own: DAYZ, LOL, FTL, Wildstar, Diablo & hearthstone

Name: Andreas Elf

Nick: ELFswe / ELF

Ålder: 25 år

About me:

Jag bor i en enkel tvåa nere i mörkaste Småland. Vill ni veta mer exakt var jag bor och i vilken ände av byggnaden jag bor så får ni titta på members map. Jobbar för tillfället på Glamox Luxo som är ett företag som tillverkar diverse lysrörs- och ledarmaturer. I'm a metalbender 8-).

Kör sen bara några månader tilbaka en Mini Cooper S och jag tror jag är fast i Miniträsket...

Har ett intresse för programmering och förhoppnignsvis så kommer jag igång med det snart igen.

Star Citizen:

Jag kommer för det mästa att hålla på med Exploration and Salvage. Jag har följande skepp; Aurora MR, Cutlass och Constellation Andromeda.

Games I play / Own:

För tillfället så spelar jag ganska mycket singleplayer. Nedan kommer en lista spel multiplayer spel jag spelar till och från. Vissa mer, vissa mindre eller nästan inte alls.

7 Days To Die

All Points Bulletin

Battlefield 4

Day Z

Diablo 3

Titanfall

Några spel som jag äger men inte har installerade just nu.

Borderlands (1+2)

Chivalry

Don't Starve (Finns multiplayer nu?)

Insurgency

Killing Floor

Left 4 Dead (1+2)

Nether

Payday 2

Planetary Annihilation

The Dead Linger (Ej färdigt)

Jag är 31 år gammal och bor i Stockholm.

Har spelat mmo:s sen jag började spela Ultima Online 2001. De spelen jag spelat mest är UO, SWG och LotRO, men har spelat de flesta stora titlarna under kortare perioder.

När jag inte spelar mmo:s så gillar jag att gå på konserter, aktivera min hund, spela brädspel, dricka öl och kolla på tv-serier.

Tjosan!

Namn Tommy Sjöberg

Ingame Verity

Spel... För många för att nämna alla. Men min MMO karriär började med Ultima Online vilket många av er säkert spelat, iallafall ni som är lite äldre. Va ett riktigt skönt spel och såvitt jag vet går det att spela forfarande men vad jag hört är det inte lika bra nuförtiden. Jag spelade också Starwars Galaxies ett tag. Sen har jag såklart spelat/spelar WoW sen Vanilla. har också kört massor andra spel och är sugen på Archeage. Har också funderat på Star Citizen men känner att just nu finns inte tiden.

IRL Heter jag som sagt Tommy och är 40 år ung. Bor i Ljungby Småland jobabr som säljare på Byggvaruhus. Gillar såklart det vanliga hänga med polare klippa några bärs och grilla.

Ha det gott så hörs vi på TS/Ingame

/Tommy/Verity

Hej!

Heter Mikael men brukar bli kallad för Zuzzu.

Är Tsm med Freja(Fereliz) går barn och fritids programmet på Burgården.

Spelat massor av spel med min pappa sedan jag vart 10+ så har testat dem flesta Mmo´s

men spelar mest Aion just nu (spelat aion sedan betan)

tänkte satsa nu på archeage eftersom det ser riktigt nice ut och har börjat tröttna på Aion lite efter 5 års spelande.

var Hardcore PVP spelare i Aion så tror nog att jag kommer bli det här i archeage också^^

Jag heter Annica,

född i Norrbotter för 51 år sedan, bott i Sthlm, Grekland -> tebax till Norrbotten igen med slut station England

Började MMO 2005 (tror jag, fd. pojkvän lurade i mig i MMO världen) när WoW launched pågick väl en typ 6-7 år, spelat Lotro, Rift, Tera, Neverwinter, Wildstar, PoE, Diablo 3, TESO + en massa andra spel. Landade i CB3 AA som resulterade i att jag först köpte Silver men slutade i att köpte upgrade till Archeum pack. Så jag fick ett par veckor i Alpha spelandet, så jag förstår det basic iaf. Farmade mest och körde trade.

Jag träffade min make i WoW (vi både bytter server, hamnade på samma server och joinade samma guild med 2 dagars mellanrum, ödet). Träffades efter 3-4 mån spelande och sedan bar det av att pendla Sverige - England i 3 år tid. Sedan bestämde jag mig för att bosätta mig i England (jag pratar bättre engelska än maken pratar svenska) och har bott här i lite över 4 år.

Vi gifte oss i April i år

Min make spelar inte MMO längre, men Diablo 3, PoE och Elite:Dangerous Alpha eller är de på Beta nu?

Jag jobbar inte längre (vad har man en toyboy till mer än.. 8-) ), men har arbetat med allt möjligt, utb. kock och jobbat i 10 år som kock, servitris, Sekreterare.. mm.

Är dyslexiker och svänger mig oftast med svengelska i både tal och skrift

Magnus heter jag, 37år bor i Stockholm.

Har raidat Mmo,s sen -99 Everquest, star wars galaxies, wow, swtor och the secret world.

Är i grunden en mer Pve-spelare(dungeoncrawling) fast jag tror & hoppas att PvP,n i archeage kommer vara riktigt skojj

som jag hade i Dark age of camelot & warhammer.

Ingame nick: Kranish

Målet är levla upp Blighter/paladin

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0